
سلام به همه دوستان... من یه مدتی ضعیف عمل کردم و کم پیدا بودم.. ولی دیه اونجوری نیست.. من برگشتم و درخدمته همتون هستم... من چندتا نکته بگم و برید به سلامت.. 1.عنوان وبلاگ عوض شده شوما هم تو لینکاتون تغیر بدین. 2.اسم من از این به بعد فاطی؟ نوچ هست اشتباهی نگیرین. 3. هر کی نظر خصوصی بده چه دختر چه پسر کارش تمومه. 4. دل سوزیه بیجا ممنوع.xa0 5. من ادمه جدی و شدم واون فاطی قبلی نیستم اگه رفتارم تغیر کرده ناراحت نشین. 6. پروفایلمم تغیر کرده بخونین. 7. همین دیه به سلامت......
ادامه مطلب