ارامش ....
عجب کلمه ای
حتی با گفتنش ارام میگیرم
ارامش.....
عجب کلمه نابی
ارامش....
چیزی که خعلی ها حسرتش رامیخورند و
خعلی ها
مملو از ارامش اند و ناراضی بهتر است بگوییم خوشی زده زیر دلشان
ارامش .....
داشتنش باارزش است حتی اگر تمام دنیا مال تو باشد بی ارامش یعنی هیچ...
ارامش.....
توهم راجبش فکر کن جالب است....
نویسنده:فاطی
ما را در سایت خاطرات فاطیما دنبال میکنید
برچسب: آرامش,ارامش دل,ارامش چت,آرامش دوستدار,آرامش درون,آرامش شب,آرامش شاهرخ,آرامش در طوفان,ارامش روان,ارامشم تويي, نویسنده: بازدید: 22